Magont

Idag när jag vaknade så gick ja min vanliga morgonpromenad, gick förbi mammas jobb och hämtade min stegräknare som ja hade glömt i storvik. Har än så länge bara fått i hop 2000 steg, gick hem å sen har jag torkat golvet. Annars har jag bara legat i sängen och haft ont i magen men de börjar ge sig nu. De är väl den veckan nu.

I morgon är de jobb igen efter 7 dagars ledighet. Jobbar bara 4 timmar, de är så drygt att jobba så få timmar. Jag vill jobba 8 timmar eller åtminstonde 6 timmar när jag väl jobbar men men.

Har fått in några bokningar på massager idag. De är ju bra. Ska ta och ge thomas en massage ikväll också, va länge sedan han  fick någon nu. Och 1 ggn i månaden är de ju sagt att man ska unna sig en massage för förebyggande syfte om inte annat och avslappning. (:


Ja har massa grejer jag vill köpa nu men inte kan. Jobbigt! Jag vill vara ekonomisk oberoende. Hur blir man de ?

/ E


Kommentarer
Postat av: Tina

jo precis man vill ju ha ett fast jobb innan man brjar dra på sig sådanna saker. jag tror att det finns tvåsmå tvättstuger, en i våran trappuppgång sen i nån annan tror jag. men den här tvättstugan kan man inte skriva upp sig på man går bara ner och tvättar om det finns tid. fast ena maskinen är skit seg.

2008-05-13 @ 15:29:54
URL: http://tjina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback