Shopping i Gävle

Har sovit jätte dåligt inatt, kan inte sluta fundera på en sak.. jag funderar antagligen alldeles för mycket för att i stället bara ta de för hur de blir... Vi får se hur allt slutar.. jag vet vad jag håller tummarna för iaf !

Jag hade ställt klockan på nio i morse så kvart över nio va jag uppe och tog en snabb morgonpromenad och sen in i duschen å fixa lite här hemma sen åkte jag in till gävle och träffa Josse. Så promenerade vi ner på stan för att kolla lite på Gina.. och sen vart de alla de andra affärerna också! Hittade massa fina kläder men till slut fick jag bara ge sjutton i att handla mer. hehe typiskt när man hittar massa fint så har man inte pengar till allt.

De blev en del plagg som fick följa med hem iaf, tänkte fota men nej de orkar jag inte nu:) De vart iaf ett vitt linne med lite spetts och knytning på ryggen. En svart midje kjol. eller va de kallas :P En turkos body. Beigha shorts och en turkos/beigh sjal som jag försälskade mig i! :)

Thomas och jag har vart ute och gått nyss också .. andra gången den här veckan. Är hur skönt som helst ute och jag hoppas de blir liak skönt i morgon också. Då ska jag nog gå ut och lägga mig någonstarns och sola och bara slappa =)

/ Elin

Kommentarer
Postat av: Sophy

Ååå va du hittar kläder..*avis* själv fundrar ja om ja behöver ta en tur på stan o sen om ja hittar nå kläder ja kan ha på mormors kalas imorgon...Har ju ingenting att ta på mig..suckelimuck!! Men that´s life I guess..=)

Vi ses imorrn! Puss o kram

2008-05-09 @ 09:11:54
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Sophy

Jag har ju blivit så himlans snål när det gäller kläder tioll mig själv juh..haha! =) Har ialla fall kommit på kläder som jag ev. skulle kunna ha imorrn..men ska ner på stan nu, så får se om ja hittar nåt trevligt!!

Såg liiiite härligt ut för dej på balkongen! Själv ska man packa flyttlådor hela eftermiddagen..fast först ska ja som sagt ner på stan en sväng o luncha litegrann..=)

Ses vi inte ikväll så synes vi imorrn!
Puss o kram

2008-05-09 @ 12:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback