SUNSHINE

Har precis kommit hem från stan, har vart och uträttat lite ärenden. .bla vart på ams och fixat med alla papper som ska skickasin till a-kassan. Så nu är de klart, bara att hoppas på att de går smidigt och smärtfritt. Att dom inte håller på å krånglar utan bara godkänner.

Jag ska snart åka iväg och handla lite maat tills ikväll. Ska göra kycklingröra och potatis. Mums ! Sen ska jag och älsklingen ut och gååå. .tillsammaans!! :) Har nog aldrig hänt förut.. förutom när vi går tillsammans hem efter krogen typ.
Är ju mycket roligare att promenera om man har någon att prata med.


Ska bjuda på en riktikgt gullig bild tänkte ja ;) haha.



Kommentarer
Postat av: Tina

haha fan va snygg du är Elin=)

2008-05-05 @ 15:54:42
URL: http://tjina.blogg.se
Postat av: Sophy

Hahahaha!! hmm jadu...de va nog en av de snyggaste bilder jag har sett på dej...;o) Thihi!!
Håller tummarna för att de går bättre för dig med a-kassan än vad de har gjort för mig...jävla segsnören..o en jädrans massa papper har ja fått skicka...fick första utbetalningen nu den 2/5...och jag anmälde mig 21 dec...heelt sjukt!!

2008-05-05 @ 22:33:48
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback