Turkos

Hello!

Sitter i sängen och känner mig som en fläskpadda. Vi har nyss ätit tacos och de blir ju lätt så att de blir lite för mycket av de goda!
MEN som tur är började jag dagen med en morgonprommis och sedan har jag iprincip suttit på min kära balkong och solat mig hela dagen. Svettats och druckigt vatten. Härliga tider.
Sen när Thomas kom hem från jobbet så va han sugen på en promenad å jag är ju inte så omöjig att få med på en promenad så jag och mille fick oss ännu mer motion.

Har tagit en bild på kläderna ja köpt men har tappat bort sladden till digital kamera :/ har ingen susning om vart den kan vara ... irriterande!

Imorgon ska vi i väg på 65-års kalas hos thomas mormor i Årsunda.. Ja håller tummarna för sol!!!
Kan jag få anvädning av mina nya kläder också;)

Hittade på några gamla bilder...

 KOLLA HÅRET ! :)

 SOMMAR!

 JOSSE KALLE & BLONDTYRA :)

Kommentarer
Postat av: Sophy

Jag köpte mig faktiskt en tröja..=) Så lite nytt blev de ialla fall!! Får se om den åker på imorrn..vet inte riktigt vad jag ska sätta på mig...

Nu blir de då strax sängen ialla fall..för jag är tröttare än tröttast!!

Puss o kram

2008-05-09 @ 21:45:40
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback