Underbara dag

Vaknde upp i storvik i morse runt tiotiden. Käkade lite frukost och gick ut i solen och la mig, somnade av en stund till å med. Så nu är jag alldeles röd/brun i ansiktet :) 
Har bara slappat i solen ihela dagen, promenerat och så har vi lagat lite mat å så där. Riktigt skönt har de varit.

Åkte hem vid fyra fem sex tiden hehe och har donat härhemma lite tills thomas kommer hem. Han kommer nog alldeles strax ;)
Har lagat bakad potatis med räkröra.. UNDERBAR gott lär jag säga.
Efter maten vart det en till kvällpromenad, Mille va helt slut stackarn, han har ju vart ute hela dagen och härja med sin boll. Och så har han redan vart ut på2 långpromenader tidigare.
Tror hela Sandviken är på bra humör tack vare vädret idag.. Va 5 stycken som jag aldrig sett förut som bara heja spontant och 2 av dem ville hälsa på Mille :P Och de kunde de väl fåå :)

Imon är jag ledig, undra vad ja ska hitta på då.. Sen jobbar jag bara ti, ons.. sen är jag långledig men skulle inte ha något emot om de ringde och behövde mig. Men annars ska jag bara hopppas på fin väder så ska ja bättra på brännan och njuuuuta!

(Jag vill bli blond, guldmellanblond.. ja blir så trött på mig själv)

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback