Val

Sovmorgon till halv elva i morse, kunde sovit längre om de inte va för att nån nisse från sandvikenhus klippte gräs utanför fönstret. 
MIlle och jag gick ner på trivsamt och köpte morsdag present åt mammsen. Och eftersom de åker till stugan i mon så åkte vi över till storvik och gav henne den. Blev även bjuden på pizza. mumms.
Vi försökte oss på att tona rutan som är kvar också men de gick inge vidare... utan allt bara kladda i hop sig och sen tog de slut på solfilm så nu vet jag inte vad jag ska göra :p Köpa ny antagligen.

Och jag har ett val att göra. Står mellan 2 "saker" och jag har försökt att väga upp naktdelar mot fördelar men de känns som jag inte kommer fram till nånting. Och jag kan ligga sömnlös på kvällarna och försöka komma fram till nånting och på dagarna tänker jag på de hela tiden och mår dåligt. Har satt som sista dag på söndag att jag ska veta vilket jag väljer för jag mår verkligen inte bra av att gå och grubbla. Stressar upp mig själv omedvetet av de.

Några fina bilder från storvik...


    

/ E

Kommentarer
Postat av: maalin

elin.. du vet att jag inte tycker om när du skriver i gåtor ! berätta nu vad de är för val du står mellan.
puss gumman :)

2008-05-22 @ 22:03:46
URL: http://maalin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback