NYA GARDINER

Som ni vet och såg på bilderna som jag la in sist så hade ju mina kära pojkvän mätt fel när jag skulle sy gardiner.. och de där har jag stört mig så mycket på satt nu har jag sytt upp nya! Och de nya vart mycket mycket finare också:) Vilket tur jag har va?
Plus att igår när jag var hemma hos mormor  (vi var där och fira morfar för han fyller samt att de var farsdag) så tog hon fram ett jätte gammalt silverfat som jag fick. sen fråga jag mamma om inte hon hade några gamla fina saker jag kunde få.. så när vi sen kom hem till storvik så gick vi igenom hela källaren och hitta massa fint!! En fin hylla som ska sättas upp i köket imon ..eller när thomas får tid.

Å ja vet att ja blivit utmanad av både Anna och Sofie men jag är så slööö så jag antar inte utmaningarna ännuu...  men kanske om nån dag ;)

På torsdag ska jag och pappa åka och kolla på en skoter åt mig;) hihi Hoppas på att den är bra för då blir jag skoterägare ;)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback