21 hela år!

Ja för idag fyller jag år hihi, 21 år!! Gud va tiden går undan.. snart är man väl 30.

Thomas kommer snart hem.. Då ska vi ut och käka.. jag är vrålhungrig redan nu .. antagligen eftersom jag nyss tränade.

Well well.. helgen kommer att innehålla en massa kalasande bara känns det som...

Till en annan sak, jag verkar inte vara själv om att grina åt vad som helst. Det verkar ju alal tjejer göra ;) 3 st som kommenterat bloggen och sen dom på jobbet . De va lite kul .. trodde bara det va jag som va så känslig :)

/E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Grattis grattis tjejen!! Kommer och firar på söndag!! =) =) Kramkram

2008-09-12 @ 20:41:59
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: ceerrroo

Grattis Grattis ;) spar lite tårta till mig med ;)

2008-09-12 @ 20:59:49
Postat av: annaberglund

GRATTTIS ELIN!! :-) hoppas du har haft en underbar dag! (haha, nej det är lååångt kvar till 30)

2008-09-12 @ 22:20:37
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback