EMD

Har nyss fixar mig klart. Sitter å dicker en xider och väntar på att thomas ska komma med maaat.
Sen så ska vi på fest och sen krogen.. där EMD ska spela :P Jossan ska dit å dreggla, hon är så gott som kär i Danny ;) Haha!

Har lockat håret och sminkat mig och greja, har en klänning som ja köpt på Gina som är samma material som en sopsäck haha.. man skulle unna tro att ja tagit en stor svart sopsäck och sytt om den. Men jag gillar den iaf, den är lite speciell. Som Jessica sa, ja skulle bara ha den om ja skulle på maskerad typ :D
Nu tror ni säkert att klänningen är hemsk :D men kansek lägger in en bild i mon p åden.

Våra 2 datorer är ju knäppa så ibland dör dom bara.. så går de inte at få i gång dem igen.. samma fel på båda.. Virus eller vad ?
Så man får varva.. när thomas dator dör tar vi min i stället :P

Usch ja har fuskat och hoppat över träningen idag. plus att ja ska dricka ikväll! De måste jag kompensera i veckan och kansek träna en extra gång.

/E

Kommentarer
Postat av: D

Kolla upp nätaggregatet.. :)

2008-09-26 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback