Fina fisken

Jag har h¨ållt på och dona och ändra här hemma enda sedan jag kom hem från jobbet till nyss!

Har ändrat om lite på prydnadsgrejer och det vart riktikgt bra. Sen har jag tagit bort bården i köket. Så  nu ser det någorlunda ut iaf.. men jag hatar Grönt och blått när det gäller inredning. Förutom turkost som är en typ av blå :)
Så nu ligger jag i sängen å känner mig nöjd.. nöjd att jag har gjort något vettigt å inte bara slappat hela kvällen. Kunde lätt ha blivit så när jag inte hade nån träning å ingen Mille eller Thomas hemma.

Ihelgen ska vi fortsätta städa här hemma, ja ska torka fönstren och så ska vi storstäda, dra fram soffan och sängen å tvätta skåpluckor och allt sånt där tråk! Ska åka i väg med vår diskmaskin och slänga den också så ska vi sätta in ett skåp där igen så vi får lite mer förvaring.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback