Spring

Våran ena dator har kraschat så nu har jag fått plockat fram min gamla dator där några bokstäder inte fungerar på. eller dom fungerar men man får trycka JÄÄTTE hårt.

Jag och the dog har nys vart ute på en springtur... Va hur skönt som helst att få springa ute. Och Mille kanske var en av de lyckligaste hundarna när han fick springa med matte. Han skötte sig jätte bra.. trodde första att han skulle springa i otakt å lukta på grejer osv men han sprang stolt vid min sida :) hihi

Kändes som en springtur satt på sin plats efter allt fikande i går :P Hade släkten här på kalas, fick fin fina presenter. Bla. skoterstövlar .. kanske låter dumt men sånna har jag viljat haft länge. Så den 22 oktober ska ja ta skoterkort också :)
Sen fick jag en bok som jag önskat mig som heter svensk maffia.. som ska vara riktikgt bra.. så ska no gbörja läsa lite i den idag. va fick jag mer då .. pengar, blommor, ben tyngder, nattlinne;) bodyscrubb, ansiktmasker osv. Och av Thomas så fick jag 2 resor som jag ser fram emot  massooor. En till sthlm den 12 oktober på high school muical och sen ett presentkort på en resa som vi ska åka på tillsammaans.
På kvällen åkte vi och hämta mat från Tips, eller alla utan jag som käka sushi :P Sen när mamma och pappa åkt hem så kom frida och jossan förbi och fika och umgicks, mycket trevlgt.


Nu ska jag duscha av mig och dona lite här för i kväll kommer Thomas familj å kalasar. Jag hoppas dom är riktikgt fikasugna eftersom vi har hur mycccccccccccccccccket fika som helst över!

/E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Jaaa, jag är jättefikasugen!! =) haha!!! Mumsfillibabba!! Vi ses ikväll! =)

2008-09-14 @ 13:50:17
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: carroo

synd man inte är hemma den här helgen ;) men nästa såå :D hade du en bra födelsedag?

2008-09-14 @ 13:52:56
Postat av: Ferhat

Fin och intressant blogg :)

2008-09-14 @ 13:55:45
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback