Dalarna söta

Sitter i soffan i stugan å slappar. De andra spelar kort... Inget för mig :p hihi
VI har vart ute hela dagen vid sjön, Hemmen. Har solat och anglat å bara haft det myys. De fick åka ut med fyrhjuligen på isen när det vart napp på angeldonen för, det var så mycket vatten på isen så det gick knappt att komma fram med fyrhjulingen. Så därför satt vi på land:) Emil åkte ut och drog upp 6 gäddor iaf och jag rensade 2 stycken som vi gav bort till mormor och morfar.

Annars i kväll så har vi grillat hära, himlans gott med grillad majskolv. :)
Hoppas på finväder i mon med så kanske man kan få lite fääärg i ansiktet, har inte solat solarium på flera veckor nu...
Inte färgat håret på en månad heller för den delen haha.. Men ska ta och gå till frissan å färga det har jag tänkt. Vill göra några slingor tror jag och vill ha de riktikgt gjort så det inte blir orange.. 


Nervös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback