God kväll

3 dagar kvar till ledighet..har en känsla att den här veckan kommer gå himla snabbt.. både bra och dåligt..hihi.
idag efter jobbet så åkte jag och mammi in till valbo och handla. Skulle byta tröjan som Emil fick av mig när han fyllde.. hade ju köpt för stor storlek men den fanns inte i annan storlek så vi bytte den mot en annan snygg. Kul att köpa killkläder! Finns mycket snygga tröjor...
Sen köpte jag ett linne å så fick jag min efterlängtrade jeansväst av mamma, påskpresent:) Taack mamma!
Fick den idag för jag måste ju ha den i morgon så klart ;p
Sen vart det inte nå mycket mer shopping.
Emil ringde och va klar på trafikskolan så vi åkte till sandviken och hämta upp honom och så åt vi på dooonken.
Torra jäkla hambuuurgare.. men va hungrig så de gick i :) hih.
Sen skulle emil övningsköra och skjussa hem mig... gick bra. Hade inte förväntat mig annat heller!
All buskörning i skogen har nog hjälpt oss en hel del ;) hihi.

I påsk åker vi upp till stugan och anglar och tar det lungt. Hoppas på fin väder så man kan sitta ute och sola och promenera lite.

Nu ska jag hiiiinka vatten å kolla om de är nått vettigt på tv som man kan se.

PUSS
/E

Kommenteraaaa meeeeeeeera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback