Tvättdag

Har haft en toppen helg. Ifredags kom som sagt jossan å frida hit och vi bara slappa  soffan å prata stuuunt. Skönt att bara ta de lungt ibland.
I går så åkte jag och thomas in till gävle och titta i affärer, jag köpte en t-shirt och han köpte en antennkabel:p vilken shopping va ;) Sen skulle vi leta upp ett matställe och så gick vi förbi curch street så kolla vi på varandra när vi hadegått förbi och så vände vi och gick in där å käka. Sällan! hehe.
Bööörjar nästan tröttna lite på breast of chicken. Men bara nästan.
Efter matengick vi på bio,fast and the furiost lr hur d stavas. . inte alls lika bra som de tidigare filmerna men den dög.
Skulle inte tacka nej till att köra en av bilarna de har;)

Idag har vi vart i storvik hela dagen,  satt på sommardäck på min bil å tvättat och städat den så nu är den fin fin:)
Mormor och morfar kom också över så de fick också på sommardäcken och mormor och jag tog enpromenad med hundarna. Sen lite fika på de.
Åkte hem vid fyra och när jag ändå var i tvättartagen så gick ja ner och slängde i en maskin tvätt och sen har även Mille fått lida för de. Han har också blivit nytvättad. Han fick ta en vårdusch så nu ligger han inne  i sovrummet och surar hihi.

Ska ner och hämta tvätt nu.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback