Andra jobbdagen avklarad

Nyss kommit hem från jobbet nu.
Puh. E så trött... ska vänta på att få lite mat å sen ska jag och jessica åka inlines ner på stan och köpa gymkort.
Bara köpa gymkort idag, sen börjar vi gymma senare i veckan. :)

Imon ska jag fixa mina naglar, klockan sjuuu,, ihhh ska bli så kul med fina naglar. :)

Idag beställde jag ett par nya skor när ja satt påjobbet också.
Från Nelly. går inte att lägga in någon bild men kanske kan länka dit. Vet inte hur man lägger in en länk snyggt som ni ser:)

http://nelly.com/productInfo.asp?qNavigation=categories&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qClass=&qGroup=&qProductId=427212&qProductColorId=80&language_id=1&gender=1

En fin Mille med en mindre fin matte :)



Puss
/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback