Hold your head up high and this pain will die.

Nu har jag äntligen satt mig ner i soffan.
Va i väg och gymma som sagt, sprang 4 km idag med och sen stod jag på trampmaskinen och så vibba som uppvärmning å sen som avslut.
Efter gymmet va vi upp till camilla en sväng och hon kika på mina naglar som det blitt lite tok med men det ska vi fixa på lörda.
Åkte hem och tog en bit hårdbröd och gick sen ut med hundarna.
Och en dusch sen på det och nu sitter jag som sagt här. Ibland har man fullt upp...

Imon är det äntligen freda och kanske får sluta kvart över ett om vi har tur.
Eller om vi vinner tävlingen vi har helt enkelt :)
Skulle vara så skönt för jag och mamma ska åka och shoppa i mon.
Då slipper jag stressa.


Bjuder på två bilder på två trött hundar ! :)
Alla hundflickor får blunda!
     



Puss å natti
/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

sorry att jag inte hört av mig, har haft fullt upp,.. ska vi käka på måndag?? kommer till jobbet strax före så kan vi gå till hansons.

2009-08-14 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback