Jag är ingen bärplockare.

Puh, har jobbat på bra på jobbet idag så i mon får jag gå hem 2. Så himla skönt att veta det reedan idag att de bara är en kortdag i morgon.

Föresten, glöm allt ja skrivit om blåbär. De är inte kul att plocka blåbär.
 Det tar evigheter, det va massor med mygg, jag kolla meer efter ormar och grodor än blåbär.
Och så hade jag ingen bärplockare... Men såg en tant som stod och håva in blåbär med en sån. . Då gav jag upp och gick hem.

Ska baka blåbärspaj till fredagsfikar i morgon. Men som sagt de får bli köpta blåbär bara M kommer ihåg att köpa med sig.
Annars blir de bara pajdeg å sås :) Kanske går bra det med hihi.

Jag har hunnit med att måla in en text på mitt månbord också. Va väldigt pilligt..
Fick först skriva bokstäverna med blyerts, fick sudda och skriva om ett par gånger men sen så vart det bra.
Det va svårare att måla bokstäverna sen men vi får se hur det blir när det torkat, kanske måste måla dem en gång till.
Hoppas inte!
Ska ta lite bilder sen på det. Så kul att ha gjort nått eget som ingen annan har.


Här kommer en bild på mina fina naglar :)
(Hoppas de va ok att ja tog din bild camilla :)


/E


Kommentarer
Postat av: thyran

Vem är de ja glömt lagt ut bild på då ? :)

2009-08-07 @ 15:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback