Lite nytta

Idag har jag allt gjort lite nytta sen jag kom hem efter jobbet iaf.
Sprang ut med hundarna en sväng när jag kom hem, sen drack jag en sån där slemmig drink...måltidsersättare.
Nog för att de är slemmiga men jag känner mig faktikst mätt och klarar mig resten av kvällen på en sån.

Efter drinken vart det kaffe för att bli pigg och sedan ner och träna.
Sprang bara 3 km idag, men körde lite på trampmaskinen och crosstrainen också. Och så klart shaka lite på skakmaskinerna. Nu har M köpt gymkort på fitness också satt nu blir det lättare att komma i väg och träna när jag har två stycken att träna med.

Efter gymmet tog vi ut hundarna på en lite längre promenad runt vallhov så Mille kunde springa lös och springa av sig lite energi.
Nu äntligen har jag fått "kväll", eller jag ska ta en dusch nu..
Sitter ju här svettig och äcklig ..huh.. : )



"Slemmpropps drinken"

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback