Love Shoes

Sitter utslagen i soffan å kollar på extreme home makeover som jag egentligen inte alls tycker om...
Har lagat stuvade makaroner och qournbiffar till kvällsmat, va smaskens.
Ska ta och plocka i hop lite här och sedan duscha och sen blir det väl sängen som vanligt...
Måndagar är jobbiga dagar.

Fick mina skor som jag beställt idag iaf. Sitter på fötterna nu till å med..
Måste prova dem lite, mjukisbyxor och högklackat ;)

På söndag ska jag jobba extra antagligen.
Ska coacha isf. Får se hur mycket folk de får in. Men jag hoppas det blir av iaf.
Skulle vara himla kul att prova och få göra nått nytt, även om det bara är för en dag :)

Tänkte lägga upp några bilder men antingen är de internet eller bloggen som är så sjukt seg så d det får bli en annan ggn.

Nu ska jag göra nån nytta här.
Tjing
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback