Måla hela världen, ne men hela lägenheten iaf...

Nu va de allt ett tag sen igen ;p tänka sig att när de väl blir helg så har man så mycket för sig så man inte hinner uppdatera. Hu, kan det vara så :)
Ifredags åkte jag och mamma i väg för att shoppa i gävle å valbo iaf, hitta lite smått å gott. Knoppar till mitt nya vitrinskåp, en varm mysig kofta för 64 kr!! det är ju gratis. Ett par jeans tight och två skärp. Allt till fyndpris :) Så när vi kom hem så hade M fixat i tacos åt oss. Vilket va underbart gott!
sen avslutades den kvällen med beck, eller jag somna i soffan rätt så tidigt och såg inte klart filmen..
 Va dessto piggare på lördan i stället, M åkte i väg på match och jag åkte och hämta upp mamma och så åkte vi runt på loppisar. Vart tre stycken olika loppisar, hitta inget spc direkt men lite smått vart det.
Åkte sedan hem och satt i gång och skruva i sär dörrarna på vitrinskåpet och sen började jag måla.
Hela vardagsrummet är fullt med hyllplan, glasdörrar och skruvar från det där vitrinskåpet nu.
Har nyss målat på en omgång till, nu är det en gång kvar å sen så är jag nog klar med det där förbaskade skåpet!
Lika så söndan gick åt till att måla och slappa...

Har fått så himla ont i en visdomstand som är på väg ut så va inte så pigg i går.
Och idag har det blivit värre men jag ska hålla ut 1-2 dagar å se om det ger med sig.
Nu ska jag dammsuga en sväng och sedan kolla om färgen har torkat så jag kan måla på en gång till.

Ne först ska jag äta glass och banan stekt i sirap som M kommer med nu snart;)
M e bäst ;)
 


Puss
/E

Kommentarer
Postat av: Gabbe

hoho tack för i dag =) du som kan blogg kan inte du snygga till min? ;D

2009-08-17 @ 21:03:01
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback