Min nya älsklingslåt.




Sitter bara å väntar på att mamma ska sluta jobbet vid 3 så vi kan åka och shoppa. Blir nog först Gävle och sen Valbo..Ska byta ett par byxor på Blå åt M också.
Fick sluta kvart över tolv idag på jobbet, så skönt! Känns som man får en extra helgdag nästan.
Jag och Jessi har hunnit in till Jennys hund och katt och jag köpte ett nytt hundhalsband till Mille och sen fick vi prova på foder och kattsand.

Ne nu ska jag göra mig i ordning och åka och tanka så det är gjort.

/E

Kommentarer
Postat av: Joosssee

M får inte handla på BLÅ! Peter får inte tjäna pengar ;)

2009-08-15 @ 00:02:44
Postat av: thyran

åå nej :D ska hälsa han de! När kommeru heeem ??

2009-08-15 @ 15:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback