På bättringsväg

Jag har överskottsenergi!!
I fyra dagar har jag vart helt slut ikroppen å huve å bara vilat efter jobbet men idag är det mycket bättre i tanden å jag har massor med energi nu. Har vart ute och åkt inlines med Jessi å Fredrik och så hade jag hundarna med mig.
Och det gick faktikst jätte bra att åka inlines med båda hundarna.. fick lite hjälp av Jessi å Fredrik :)
Va nog ute en timme iaf sammanlagt så nu e hundarna helt sluta iaf men i mina ben så bara kryper det och ja försöker komma på något att göra.. hrm..

Gjorde nyss ett försök att skruva på gångjärnen på vitrindörrarna men har ju världens sämsta skruvmejsel så lär ta och köpa nya i mon om jag hinner.

Nu vet jag vad ja ska göra, ska springa ner och boka tväättid och sen ta en dusch. Roligare än så blir det tydligen inte..



/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

haha jag skaaaaaaaa

2009-08-20 @ 15:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback