TISDAG

Har fortfarande tandvärk och känner mig hängig. Va i väg till tandläkarn idag och de gjorde rent och gav mig nån gel som ja ska använda så det känns iaf lite bättre. Men jag vill helst av allt bara dra ut den där skit tanden.
Men eftersom den inte har växt upp ordentligt så kan ja inte dra ut den ännu för då kan eventuellt tanden brevid följa med...
Så det är väl bara att stå ut och hoppas på att värken ger med sig.

Ska suga på lite chips å dipp snart om det går och tycka synd om mig själv lite mer.
(Suga skrev ja bara för att de är svårt att äta när de är så där me tanden)
Så ja suger inte vanligtvis på chips med dipp.

Idag har ja äntligen målat sista ggn på vitrinskåpet.
Nu ska dörrarna bara torka och i mon ska dom sättas på plats.



Blir så sjukt irriterad på ögontjärnare!
Som sitter och slappar när de är själva och sedan träder en annan person in i rummet och då blir det livat och saker ska uppdateras och visas va duktiga de kan vara. Å så fort de ryktas om att de kan bli ändringar till det bättre för vissa så nöts golvet nästan upp för de ska springas fram och tillbaka å visa sig duktiga. SUCK.


/E

Kommentarer
Postat av: Gabbe

neee inte än förhoppningsvis i januari om Per har jobb. annars kommer jag 1 oktober.. =P

2009-08-19 @ 09:11:43
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Hassan Fury

ja du elin :)

helt rätt skrivet!

men tyvär är vissa så kommer alltid vara så...

rent ut sagt slicka röööv

2009-08-20 @ 16:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback