Kyrkans gata by night

Hej hopp.
Har nyss städat av här och hunnit gjort två pajer. En med blåbär åt jessica å anders :)
Och en med hallon,björnbär och blåbär i. Gottit värre. Får se om vi får i oss nå paj i kväll..

 

Ska in på chursch street och käka med Madde och Martin i kväll. Ska bli så gott, va länge sen jag åt där nu till och med.
Vi jobbade in lunchen på jobbet idag så vi kom hem kvart över ett.
Så himla skönt att komma hem så tidigt. Tänk om de kunde vara så varje fredag.

Imorgon då, har lite beslutsångest över vad jag ska göra då.
Blir det finväder vill ja jag passa på att sola men jag skulle vilja åka och kolla på innebandy med Mårten också..
Måste fundera lite.... :)


Lägger in en bild på texten jag måla på mitt månbord.







Nu ska jag slänga mig i duschen å fräscha till mig.
/E


Kommentarer
Postat av: Gabbe

guuud så fint du fått =) kul... du då bestämmer jag mig senare ;D kul gotti gott... vi höres kram

2009-08-08 @ 09:38:56
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback