Ingen rubrik

Jaaaaag e fruktansvärt trött och glad att denna dag är över.
Ett steg närmare helgen!
Känner att julledigheten verkligen är välbehövlig nu. 2 veckor ledig i sträck.. Kommer bli UNDERBART!
Så hinner man sakna jobbet lite också.

Har nyss ätit lite tacorester och sitter å slöööar mig i soffan. Väntar på att klockan ska bli sju så ska jag i väg på Box 75 min med Jessica. Har bokat upp träning för hela veckan så får hoppas det här ocskå blir en bra träningsvecka.
Tycker att träningen gett lite resultat även fast ja inte tränat så länge. Känner mig piggare och liiiite fastare iaf :)
Sen är det ju super kul, favvopassen är Box & Spinning. (bara hoppas fortsätter vara roligt, peppar peppar)

För övrigt så är det bara en julklapp kvar att inhandla innan allt e klart :)
Å lite fina julkläder åt mig själv också men de hinns med. Skönt att vara klar med allt i god tid.
Får panik å vara i affärer när de är massa folk som knuffas och de är varmt och man ska försöka hitta nån bra julklapp mitt uppe i allt.

Nu ska ja byyyta om till träningskläder å koka en kopp kaffe så jag vaknar till liv.

Tjing
/E

Kommentarer
Postat av: Gabbe

haha kuddar vilken syn =P ja tisdag passar kanon du. trevligt kram

2009-12-08 @ 08:45:41
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback