Jobbdagen = värsta någonsin!

Fy fan vilken jävla jobbdag jag haft idag :( Hemsk dag pga massa strul. Inget bra slut på de här jobbåret iaf.
Kan inte sluta tänka på det heller, men vet att jag inte gjort nått fel i af så det är skönt men iaf jag som får ut för det. Arga kunder är inge vidare.

Vi kom hem tidigare idag från jobbet iaf, och till dagens bästa än så länge så har det öppna ett nytt sushiställe här i sandviken!!! Underbart :) Har redan provätit och de va helt klart godkänt! *Lycklig* hehe.

Efter sushin så åkte jag till willys för att handla de sista inför maten jag ska bjuda på ikväll.
Va inte allt för mycket folk, hade väntat mig mycket mera :) Sen vart det en solning å nu har ja precis duschat.

Sitter å väntar på att klockan ska bli halv sex för då har ja tänkt att sätta i gång med maten.
Mamma,pappa å emil kommer in i kväll så vi ska bjuda på mat och gotta å ha uppesittarkväll.
Å ja är så less på att bo i en lägenhet, sååå litet. Skulle vilja bjuda hem marcus föräldrar också men känns som att de är omöjligt att få plats och se tvn allihopa :/ TRIST!!!
Flytta kanske ? ;)


GOD JUL ALLIHOPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback