Måndag

Jag är less för att parkbadet har dragit in massa pass under jul.  I ca 3 veckor framöver så finns de kanske 1 pass i veckan jag kommer kunna gå på .... Tråkigt! Folk vill väl träna under julen när man endå äter så mycket skräp??

Huu. Den här måndag gick ovanligt smärtfritt, jag som gruvade mig i går men den har liksom bara rullat på :)
Så skönt att ha måndag gjord för nu är de bara resten kvar ;)

Va nyss ner i mördarkällaren och kolla efter tvättid men de kunde ja tydligen glömma. Inte en tid fören på lördag och vi som inte tvättat nått i helgen vilket innebär massor med tvätt och inga rena underkläder. Frääsch. Vi får väl vända dem ut och in och köra på en vecka till.. Ne fy fan va äckligt ja kom på att de där va under tiden ja skrev det. :) Ska kolla om vi kan få tvätta en maskin i forsbacka i mon..
Jäkla tvätt. Ja vill ha en EGEN tvättmaskin. Orkar inte kånka runt med tvätt fram å tillbaka.

Ska handtvätta lite nu innan jag ska i väg på Box-pass. Årets sista som det ser ut :/


Hitta en gammal bild sen Odengatans tider :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback