Pepparkakor & Kola

Idag har det vart full fart hela dagen. Ställde klockan i morse och gick upp å duscha, ut med hundarna och åt frukost sen kom mamma och hämta upp mig för shopping i valbo. Börja med Owe Janssons, där de inte tog kort å vi hade inga kontanter på oss så vi fick lägga undan grejerna och åka in till köpis.
Inne på köpis shoppade vi massvis med saker. Sen vidare ut till Owes igen för att betala grejerna vi lagt undan.
På hemvägen va vi in på Dollar & Rusta också och där hittar man ju alltid nått man måste handla.
Har handlat för fler tusen idag, jisses.
De ja har handlat är :
Tröja till julafton, klänning till nyår/juldan, tjock stickad tröja, foundation, 5 st ljusstakar, strumpor, trosor, hundgodis, kakformar i silver, pepparkaksformar, julklappar till M, en stor ängel, handdukar... Säkert mer saker som ja inte minns :)

När ja kom hem så kokade jag 5-minuters kola och så bakade vi pepparkakor.
Nu e jag helt slut å vill bara att det ska bliiiii långledig. Vill INTE ha måndag..... dom där jäkla måndagarna går så himla sakta och är så himla tråkiga. Ja med den inställningen så kan de bara bli tråkigt iof :D haha.


Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken tur att du har oss underbara kollegor att komma tillbaka till då Cuch Elin! ;)



Men usch jag känner samma..fast jag får ju inge långledigt. Men vill inte ha måndag!! Men men, vi kan bara göra det bästa av situationen! Le och jobba satan! :) KRAMAR TILL DIG GOBIT!

2009-12-13 @ 21:40:19
URL: http://isabellsundell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback