3/1 !%"#/")/&

Helgerna går för fort...jag längtar redan till nästa helg, skotercross i svartnäs!!

Men ja, fredan tillbringa jag först nere i källaren med att måla möbler.. tiden bara rann i väg och det blev några timmar där nere. Och de är inte på tok i närheten av klart men än så länge är det roligt.
Efter jag hade målat åkte jag in till jossan i gävle å så va tanken att vi skulle laga mat å mysa men det sluta med att ingen av oss visste vad vi ville ha för mat så vi bara plocka i massa skit i korgarna å åkte sen hem och flotta. Sällan..


På lördan stod det skridskor på schemat efter mina önskemål.. som jag tjatat.. äntligen fick jag åka ;)
Va såååå roligt:) Måste göras om snart igen..
På kvällen vart det mys med goood mat, vin å efterrätt.. jätte mys.
Jag fick en jättefin alla hjärtans dag present..vart sååå glad:)
Det va 4 bokstäver i silver.. LOVE. Kan lägga in en bild en annan dag.
Han kan den där karln ;)




Haha ;D




Söndan tillbringades mest på soffan eller i sängen.. vart inte mycket gjort. Jag lagade alla hjärtans dag middag för andra ggn den helgen men nu till familjen istället. Smaka kalas.. när ja väl gör mat så är jag rätt bra på de lär jag säga, hihi.

Men nu är det slut på onyttigheter iaf, inge onyttigt i veckorna utan ska vara nyttig då och bara unna mig på helgerna annars kommer de bara gå utföööööööör...

På onsdag åker jossan och jag till Stockholmia, skönt att vara ledig från jobbet å komma i väg på lite roligheter, hihi.

Det var allt för idag, tack å hej
/E


Kommentarer
Postat av: mårten

höllu Ovechkin, hoppas du tog det lugnt med motståndet... du ser ju rent av exakt livsfarlig ut med glajjerna på...

2009-02-16 @ 19:12:15
Postat av: gabbe

guuuuuuuuuuuuuuuud elin ;D

2009-02-18 @ 19:55:08
Postat av: Tina

hehe du härmas inte lite bara. först flyttade du till mossvägen där jag bodde och nu ska du flytta till allévägen där jag bor nu...=)

2009-02-22 @ 11:46:34
URL: http://tjina.blogg.se/
Postat av: Madde

U P P D A T E R A T A C K !

2009-02-24 @ 09:20:17
URL: http://busmaddiz.blogg.se/
Postat av: maalin

ja jag tänkte att jag skulle joina er brillon :)

vi frå la se.. hehe :P

2009-02-24 @ 16:18:15
URL: http://maalin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback