Mysdag i valbo med Thompa & Noah

Vakna i morse med halsont å va snorig men sen runt tioelva så var det som bortblåst!? Kändes rätt dumt att vara hemma från jobbet då men men de kunde jag ju inte veta på morgonen.

Skulle följa med Thompa till valbo och kolla på möbler, eftersom han skulle vara barnvakt åt Noah på eftermiddan och vi var så sega på att ta oss i väg så tog vi med Noah till valbo. Gick och strosa å tog de lungt bara å fika på ikea, en riktig mysdag:) Noah skötte sig jätte bra, så det var bara roligt å mysigt å ha med honom :)




 Jag som inte skulle handla hittade skoterbyxor till löjligt bra pris (faktiskt en vettig sak som jag verkligen behövde dock) och sängbord å en matta å till slut vit färg till möblerna för över 500 kr....

Har nyss "byggt" i hop ena sängbordet.. jag har en fet blåsa mitt i handen av mejseln. Den svider som tusan så de andra bordet får vänta.. :/ Ihelgen ska jag måla möblerna iaf :) Skooooj. Men antar att jag inte kommer tycka det är så himla roligt när jag målat lite.. Jag ska måla 2 bord, 1 tvbänk och 2 sängbord. Ihhhh..
För nu är det inte långt kvar tills jag flyttar till (b)allèvägen hihi.


Bild på nya sängbordet som ska målas vitt. Kan ju undra varför ja köper i ek när jag vill ha vita men de ek va 400 kr billigare och eftersom jag endå ska måla allt annat så kan jag väl måla dom också;p

Imon ska jag jobba iaf! :) nästan så att jag längtar lite haha.. knepigt.
Så nu ska jag ta och hoppa in i duschen å göra mig nattklar.

Natti
/E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Hejja vilket bautainlägg!! De gjorde du bra!!! Snygga bilder också..=) Nu får ni räkna med att vara barnvakt flera gånger..bara så ni vet..=)

Det var kul att se dig idag! =)

Kram

2009-02-12 @ 22:48:49
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: THOMAS

2009-02-12 @ 23:06:07
Postat av: THOMAS

Oj ja glömde skriva nått:P men ja håller med dej om att de va en riktig mys dag;)

pusspuss;)

2009-02-12 @ 23:07:43
Postat av: mårten

junior där verkar vara ganska exakt störtskön!

2009-02-13 @ 19:49:10
Postat av: Sara

Hej! Allt bra?=)

2009-02-14 @ 09:26:09
URL: http://kippis.blogg.se/
Postat av: Sara

Jodå, det blir iaf bättre=)

Har du gjort i helgen då?

2009-02-15 @ 18:44:23
URL: http://kippis.blogg.se/
Postat av: anna

Oh låter som en bra dag där, söt liten kille! :)

2009-02-15 @ 22:34:32
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: Sara

Jag har varit i Östersund fre-sön. Tog det lungt och spelade en massa Guitarr hero=)

2009-02-16 @ 18:41:50
URL: http://kippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback