Sick and tierd...

Vakna flera gånger i natt av hosta å ont i halsen å bihålorna.. tror jag det heter iaf:)
Så idag vart det inge jobb.. men det är så sjukt tråkigt att vara hemma ensam å vara sjuk. Men med hes röst, slemmhosta, snorig och svettningar så hade nog ingen velat att jag skulle kommit till jobbet heller ;)
Så idag är det kurering som gäller, c-vitamin och massa vatten å bara ta de lungt så kanske jag kan få jobba i mon.. eller iaf på torsdag:)

Jag har tvättat idag iaf... det är nog dagens ansträgning. Va helt slut när jag kom upp från tvättstugan så fick lägga mig på soffan å återhämta mig lite till Providence.

Har kommit på att jag inte ska köpa någon sängstomme iaf utan jag ska göra en egen:) Kommer bli "fett" bra och typ två tusen billigare också för den delen.


Nu ska ja fååå besök av Totte ;) , wiiiee .. vi ska äta pannkisar med glass å sylt mums.

Va har hänt med alla kommentarer ??? Ja vill ha meeera ;)

/E

Kommentarer
Postat av: mårten

bihålor? är det alltså där alla bin gömmer sig under vinterhalvåret!? luriga krabater dom där...

2009-02-10 @ 13:36:23
Postat av: tp

JA heter thomas. inte nå jävla totte. sluta med de

2009-02-10 @ 14:05:36
Postat av: thyran

opppps... suris!! Hompa!

2009-02-10 @ 18:27:16
Postat av: tp

ja sur är vad ja är

2009-02-10 @ 18:57:54
Postat av: Anonym

Nee d är du inte .. du försöker men d går inte så bra ;)

2009-02-10 @ 19:35:05
Postat av: Sophy

Hahaha...Totte!! Va roligt!! =)

2009-02-10 @ 23:18:58
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback