stackars mig ;)

Fortfarande tokont i halsen.. jag har inte tid å vara sjuk!!
Ska iaf försöka jobba i mon.. antar att det blir en jäkla liv om att jag inte ska komma till jobbet å smitta ner andra men men..

I veckan ska jag se till å köpa vitfärg så jag kan måla möblerna och sen ska  jag kolla lite mer på sängstomme och tv så allt är klart tills jag flyttar!

Å ingen skoter fick jag hem idag heller, ja som hade hoppats på de.. men nästa helg är det rally och marknad uppe i stugan så då kanske jag ska åka upp dit och åka skoter! Kanske att jag får den med mig hem då.. om jag hittar nån stans att ha den här hemma.


Som ni ser så är ja inge vidare på bloggdesign iaf så om nån kan hjälpa mig så blir jag glaaad ;)

Några bilder från grabbkvällen i freedaas.




/E

Kommentarer
Postat av: anna

grabbkväll med elin ;)

2009-02-08 @ 22:44:38
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: mårten

jajjamensen, och som hon trivdes... som fisken i vattnet...

2009-02-09 @ 16:16:33
Postat av: anna

haha ja det fatta man ju :)

2009-02-12 @ 19:33:24
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback