The love of my life..



Fick helt plötsligt hjärnsläpp känns det som... kommer inte på nått att skriva om så slängde in en bild på killen i mitt liv ;)

Till en annan sak då... jag har ju bott hemma nu under tiden tills ja får lgh å jag tänkte att jamen va bra då kommer jag spara pengar. JO VISST... satt och räkna efter idag vart mina pengar tagit vägen och på VAD. Och de är fleeera tusen på bara kläder, smink å tjaffs. Så klart får jag ångest.. jag som annars är så duktig på att spara och lägga penarna på vettiga saker. Så nu ska det sparas, förutom den 18:de ..då ska det slösas men sen ska jag sluta köpa massa skräp bara som t.ex kläder som jag använder en ggn ellr som jag kanske aldrig ens använder..
Bättre å lägga pengarna på hög, de är mycket roligare å se dem växa hih. :)


Nuuuu ska jag bara ligga här å vääääänta på att klockan ska gå.. har för mig det började nått bra på tv klockan 20.00 men vad vare de va? :D haha.

/E

Kommentarer
Postat av: mårten

ska du bli frisk eller? hur kul troru jag har nu då? ingen sudd, ingen elin... men jävlar vad flis jag har dragit in, tydligen jobbar jag på bättre när jag inte har någon att sitta och lalla med.



sen kan du väl ta bort bilden på mig uppe va? jag tycker jämt jag ser lite rund ut med den där röda scarfen... men tack för de fina orden i alla fall, det värmer elin!

2009-02-10 @ 13:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback