tyst dag

Vakna med jordens halsont..gör så ont när jag sväljer å så kan jag knappt prata. :/ hua stackars mig!

I fredags var det en kväll med grabbarna. Började med att sudden, mårten, thomas och jag lagade till tacos sen var de tvspel för hela slanten (och dricka;). Spela mariokart, bowling och singstar...trevlig kväll.

Igår vart det som alla andra lördagar, church street haha. Fick vänta i säkert 1 ½ timme.. men det var de värt till slut. Som vanligt så prata vi om att ta efterrätt när vi satt och vänta men det slår aldrig fel.. Att man jämt blir så sjukt mätt så att man hoppar över efterrätten.

Har försökt att designa om min blogg här på morgonen men tappade tålamodet så det får se ut så här ett tag till :)

Nu ska jag ladda upp lite bilder på facebook och sen ska jag ta och städa upp och tvätta kläder.

/E


Kommentarer
Postat av: gabbe

curch street eeeeeeeliiin ;D vad händer då? hör av dig i veckan när du får tid ;D kram

2009-02-08 @ 15:29:35
Postat av: mårten

designen ser la ok ut nu? inte för att vara sådan men den tidigare var fruktansvärd :)

2009-02-08 @ 18:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback