Duscha i sur mjölk...

Kom nyss hem från gävle..åkte in efter jobbet å käka på nian med jessica å bröderna roos. Sushiii!
Så sprang vi in å bik bok å fynda lite å sen gick vi på bio,Yes man. Riktigt rolig.

Till nått mindre roligt som hände idag.. eller ja..
Ja skulle sträcka mig efter hålslagan som stod längst upp på hyllan bakom min plats.. så när ja ska ta den så flyger en mugg med gammal choklad ner i mitt huve å hela håret och min tröja blir dyngsur av sur gammal choklad / mjölk...
Sen ner på helteckningsmattan å så går muggen sönder.. BRA ELIN!
Som tur va så hade ja ombytes kläder med mig å löshåret fick ja fint plocka ut och lägga i en påse.. sen fick ja tvätta resten av håret (bara på ena sidan )med tvål inne på toa.. Weejj..
KUL?
Mmmmhh..va ju några som fick sig ett gott skratt iaf..

Å idag va vi å käka på hanssons ja, jessica å gabbe.. sen kika vi på Annas å så hitta ja en escada parfym som luuukta himelsk gott. Vill ha.

/E

Kommentarer
Postat av: mårten

rättelse, för att inget skall missuppfattas. du åt med bröderna tuff, och shoppade och gick på bio med jessica. bröderna roos är inga mjukisar som shoppar på bik bok och går på bio med tjejer utan baktanke (fattar ni, BAKtanke...hehe)



chokladincidenten var rolig, trodde först du skulle lacka totalt. men du tog det hela med ro, riktigt nice. inte alla som skulle göra det tror jag, jag skulle nog inte göra det i alla fall, men å andra sidan springer inte jag omkring med ombyteskläder på jobbet heller...

2009-01-15 @ 22:18:06
Postat av: TP

HEhe ja den gör ju de. va väl typ 4-5 månader sen ja skrev i den:P

2009-01-15 @ 23:11:21
Postat av: gabbe

meeeeeeeeen gud va kul jag hade skrattat i hjäl mig haha ;D kunde lika vart jag som lyckades med något sådand ;D hittat trosorna då*? hahah ;D puss o kram

2009-01-16 @ 10:19:45
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: annaberglund

HAHAHAH!! JAG DÖR! det där hade jag velat se! :D

2009-01-16 @ 17:49:31
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: gabbe

Vad händer i helgen då?? ;D

2009-01-16 @ 20:50:24
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: tp

men ja kan ju inte skriva för ofta. då blir ja ju fast för de. precis som du är:P

2009-01-17 @ 03:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback