Happy Hippy

Äntligen har Gabbe skaffat blogg, som ja tjatat;)


Å ja längtar till en sak sjukt mycket, näästa vecka. Kan absolut inte säga vad det är men jag måste få skriva de för det är de enda jag tänker på hihi,! Plus att göra er lite nyfikna är ju också kul.. Eller hur ?;)
Lr inte de enda ja tänker på... finns några saker till som snurrar där inne :)


Igår färga ja mitt löshår som jag hade när jag var blond.. så nu är de mörktbrunt också. Så ska ta och klippa det idag så det inte är såååå himla långt. Så kanske jag kan börja använda det i mon. :)

Himla härligt väder idag, jag och jessica va ut och promenera på alla raster. Rör sig är ju inte nått vi gör för mycket av på vårt jobb.. Sen vart ju träningsvärken inte bättre av att bara sitta still.

/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå jag vet vad de är vad kul att man vet för en gång skull =) det kommer bli kanoners de där du

2009-01-13 @ 20:49:25
Postat av: gabbs

åå jag vet vad de är vad kul att man vet för en gång skull =) det kommer bli kanoners de där du

2009-01-13 @ 20:49:43
Postat av: gabbe

å jag vet hihi.. kul att man vet för en gång skull.. kommer bli kanoners de där du.. kramar

2009-01-13 @ 20:51:28
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja efter typ 4-5 månader:P

2009-01-13 @ 23:01:18
Postat av: Thyran

Amen nuuuusååå är vi lite tysta ;)

2009-01-14 @ 08:08:46
Postat av: mårten

åhh, nu har både elin och gabbe blogg. nu lär man garanterat bli uppdaterad på skvallerfronten! blir prenumeration där med... fin du blev i håret elin ;)



"finns några saker till som snurrar där inne :)" - för många kanske? :P

2009-01-14 @ 08:12:10
Postat av: Thyran

Tack stalkermårten;) Nääää skämt.. kul att du blivit sån aktiv kommentator!

2009-01-14 @ 10:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback