Out in the hood

Livet i skogen...  börjar bli rätt rastlööööös på att bo här. Finns nada dinko att göra..
I två dagar har jag bara åkt "hem" efter jobbet å bara gjort ingenting typ.. Just för att det inte finns något att göra här?
Men i mon ska jag iaf på bio.. jag ska få komma ut å göra nått wejj!!  
Okej, ja överdriver lite.. Men jag vill börja träna igen,sola när ja vill å träffa kompisar efter jobbet. . Ja vill flytta NU!
Hoppas på att lgh på mossis blir uthyrd tidigare..




Bjuder på en bild på church street Gabbe och mig.. Himla söta med rosiga kinder är vi ;)



Har fått många nya besökare har jag märkt, skulle ju vara roligt om ni lämna en kommentar :)

/E


Kommentarer
Postat av: Jocke

Ja va ni var söta då :)

2009-01-14 @ 21:05:06
Postat av: Sophy

Jag e ju här och läser som vanligt..så jag räknas väl knappast som en ny besökare..haha! Men jag kommenterar ändå!! Hoppas allt är fint, trots att du bor in da hood! =) Men visst har du väl fått en ny lägenhet? Fast dubbla hyror är ju ingen hit direkt!! Drygt när dom inte kan hyra ut till den personen som kan ta den först..så man slipper dubbla hyror..suck!! Ha de så bra! Kram på dej!

2009-01-14 @ 21:35:37
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: gabbe

meeeeeeeeeen ta bort bilden =P guuud jag hatar att vara med på kort nu när man är 20 kilo tyngre

2009-01-14 @ 22:04:34
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: mårten

ni har la någon fin pulkabacke i storvik? du gillar ju att åka pulka, så kan du hänga där med dina homies från hooden. förstår vilken respekt du kommer få om du bara glider dit och briljerar i pulkaåkande, 7åringarna som är där kommer dyrka dig som "Elin, PulkaPrinsessan"

2009-01-15 @ 08:56:57
Postat av: Thyran

Mm.. tror du ja är dålig på pulka.. ojoj. Om de ändå fanns en sport där man tävla i pulka..

2009-01-15 @ 11:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback