sova å sen sova

har nyss vaknat.. ska kolla lite bloggar nu å sen ska jag somna om igen.
Igår när ja kom hem från jobbet gick jag och la mig på en gång under 3 täcken och va tokvarm på hela kroppen men ändå frös jag och hade så ont i svanken, rumpan å benen så att jag inte kunde ligga still ??
Idag är jag bara hängig och fryser eller svettas hela tiden..
Vill  vara pigg och orka göra saker!!


Svar till Mårten från C: Om du gör stork*k en gång i veckan så ska d gå bra;)




Förstår mig inte på vissa...

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha förlåt då.

2009-01-21 @ 21:44:22
Postat av: gabbe

eeeeeeeellllllllllliiiiiiiiiiiin ;D är du på jobbet nu då?? ring sen när du fåt tid jag är inte på bb än iallafall puss

2009-01-22 @ 10:10:25
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: mårten

jag håller med dig! jag förstår mig inte heller på vissa.

2009-01-22 @ 10:14:22
Postat av: tyra

Lite tråkigt skrivet de där mårten, tyckeru inte.. lamt typ!

2009-01-22 @ 12:11:41
Postat av: mårten

ja det kanske var lite tråkigt. men jag var tvungen att lägga all min kreativitet för dagen på en VÄLDIGT fin dikt som jag skrev till en liten donna.

2009-01-22 @ 16:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback