Kaffedags.

Guuud vad jag sover länge...
Nu ska jag bara blogga lite här så ska ja ta  mig ut på en promenad.
Sen blir det hem och duscha å fixa sig för jag och M ska in till Gävle och hämta mitt pass och kolla på ett månbord. :)
Kanske lite sushi på nian också ;p

Måste komma i håg att köpa hallonpaj och vin också för i kväll åker jag upp till stugan.
Finns ju inga affärer i närheten där direkt :)

Ska springa å sätta på lite kaffe kom ja på så jag blir pigg, brb
Nu så, gud va kaffe luktar gott. Tänk om de kunde smaka exakt lika gott som det luktar!!

Kom på att vi kollade på Marley och jag i förrgår. Och jag har ju börjat läst boken men inte direkt kommit nån vart men läst lite då och då för att jag har hört att den ska vara sååååå bra. Men filmen va iaf rätt bra, fick grina en liten skvätt på slutet.



Nu har jag bloggat två dagar i rad, kors i taket!

/E

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Tack sa Tindra =)kors i taket elin

2009-07-29 @ 15:05:16
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback