Kolla så fint :)

Nu är designen klar :) Så fint.
Tryck på F5 om ni inte ser.
Tack så mycket Marcus & Mårten.



Igår åkte jag upp till stugan för att lämna Mille och Indra hos mamma å pappa. Vart kvar där uppe tills idag då vi va i väg till Falun å shoppade. Ja hitta en klänning på Gina å en duk på Indiska. Sen käka vi på America take avejj som pappa säger.
När vi kom tillbaka till stugan vart det en springtur ner till Svaben, sammanlagt 4,3 km. Och i går sprang jag 5,5 km.
Är så kul när det går så bra, gäller bara att hålla i det.

Imorgon har jag en del å göra iaf. Ska fixa å packa allt inför Öland för vi åker tidigt på onsdag morgon.
Ska till systemet å köpa alkohol (vad annars ) ska å köpa nått att ha med sig å äta i bilen dit, är ju 7 timmars bilfärd..
Ska packa ner allt som man kan tänkas behöva när man tältar, hoppas bara de inte regnar nån dag. Då slutar de väl med att vi ligger i bilen tihi. Ne vi får se hur det här slutar.. ja ska ta me bästa campinghumöret iaf. Jag har ju inte det bästa tålamodet direkt men är endå jag som vill bo i tält så jag hoppas de blir en mysig minisemester.


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback