Mjauuu

Sitter å gör en lista på saker som ska med till öland.
Jag och M åker på natten till onsda isf. Får se vilken camping det blir. Vi ska tälta, hihi. Får se hur det går...
Vi ska även köpa lika träningsoveraller så att vi blir riktiga campare :D haha. Nu skoja jag.

Igår lagade vi pizzza å bjöd hit Kim, Linn å Mårten. Drack vin å sen va vi och bowla på de nya stället här i sandviken.
Gick inge bra alls för mig. Huh. Vill ha revansch
Idag har jag vart otroligt seg hela dagen, vinets fel.... har sovit bort mestadels av dagen på soffan.
Gick ut i solen en sväng vid tolv men då började de tok regna så fick gå in igen. Är väl meningen att man ska hålla sig inne kanske.
Sen har vi hunnit med en vända till akuten i Gävle också. M vart biten av Curry så då va man tydligen tvungen att äta nå medecin för de och de va tydligen viktigt att man tog det så fort som möjligt sa dem. Så när vi kom dit så sa dem att de inte alls behövdes ta nån medecin.... Jag tror att M bara fejkade allt för att få äta Maxmat. :)










Nu ska jag kolla på Onskan.

/e

Kommentarer
Postat av: fredrik

1. Den där sudden är inte så bra på att fixa layouter! M kan förklara! :)

2. Linn är ganska snygg på det näst sista kortet va?

3. Om man ska ha likadana träningsoveraller eller regnställ så måste alla i förhållandet erkänna att man har ett förhållande.



Ha det bra :)

2009-07-12 @ 21:46:43
Postat av: Hassan

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ hur är läget elin????



hahah sudden är en fjolla... sjukhuset, bra ursäkt. han älskar ju max mat... :)



hoppas allt är bra med er, och hoppas ni har en bra semster själv jobbar man istället för sudden, men kom ihåg elin ja o du starta furyyyy

2009-07-13 @ 10:38:18
Postat av: thyran

Hej Fredrik,

Ja tycker min layout är sööt, lika som Linn på det där kortet. :)

För det tredje, vilka krav dom har börjat med på campingplatserna, de hade jag ingen aning om.. Å sen är de inte på frågan om några regnställ heller. För det ska bli SOL! :)

Hoppas du ska jobba, hihi ;) Ha det bra.

2009-07-13 @ 21:41:40
Postat av: thyran

Tjoo Hassan Fury!

Jaa han gör ju de... Men de är bra gott också!!



Allt e bra, hur är det själv ? =) Vart i gbg än? va de nice ? :)

Ja glömmer aldrig att de va du och jag som starta FURY.

Det är ju du och jag som är FURY.

/Fury 4-life

2009-07-13 @ 21:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback