Rom byggdes inte på en dag

Helloj,
Tog en riktig sovmorgon till elva idag, iof kunde jag inte sova i natt av olika anledningar..Men nu e jag pigg iaf och sitter med hårfärg i huve. Finns inte så mycket att göra under tiden man har färg i håret så passar på att blogga då.
Lyssnar även på Bandit rock och är suuuuugen på att dricka en xider men det går ju inte nu heller...
Ska skölja ur färgen å sen ut på långpromenad och sedan hem och duscha å fixa mig. Ikväll blir det grillning och dricka.
Ska äntligen få träffa Carroo också, va verkligen Evigheter sen sist.
Sen spelar tydligen H.E.A.T. på Lobby i kväll så får se om vi tar oss dit :)

Har träningsverk sen tennisen i går hihi. känns i armarna när jag ska lyfta något.
Bra att det gjorde nån nytta, va ju ingen BB direkt :D

Måste lägga in en bild till Gabbe som bevis på att tältet faktiskt vart bra till slut ;)
(Å campar man får man sminka sig utomhus;)


FestivalThyran ;)




Nu kom en klumpig myshund å la sig i mitt knä så nu ska vi mysa lite.

Ha en bra dag!
/E

Kommentarer
Postat av: Gabbe

haha men vad tusan ni fixa det ju, riktiga campare ni är =)

2009-07-25 @ 16:03:17
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback