Rosa

Sorry för dålig uppdatering :)
Sen sist så har jag väl inte gjort allt för himla mycket, men ja skyller på det värdelösa sommarvädret.
Det gör att jag blir less å trött. Men det jag har gjort iaf är att fått hem min älskade hund, vart in till jossan å fixat pass, shoppat heminredning...bla. nya krukor å en bricka som ja ska måla (vit, otippat), har ätit god korvstråganoff, spelat tennis, tagit massa långa hundpromenader, vart ute i FORSBACKA. ;)

Jag förstår inte hur det kan vara sånt jävla skit


 väder hela tiden. Har knappt badat den här sommaren å har knappt solat. Så tråkigt... känns som att man lika gärna hade kunnat jobbat än att ha semester. Men å
 andra sidan ärde väldigt skönt att bara vara hemma å ta de lugnt å göra precis vad som faller en in.

Nästa vecka hoppas jag på sol iaf, de blir sista semesterveckan och då ska vi även till leksands sommarland :)

Uhh ja är så trött så nu, ska vila krafterna lite nu å sen ut på en promenad med hundarna.


En bild på när vi sätter upp tältet, UT OCH IN ;D mohaha... alltid ska väl nått gå fel.






Puss
/E



Kommentarer
Postat av: Gabbe

hahaha eliin då ;D vilka campare ni är =P..

2009-07-24 @ 17:56:49
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

helikopter plattan är på väg fram....:P

2009-07-25 @ 00:56:15
Postat av: thyran

Haha nedå de är inge fara de är bara en härlig utväxt ;D

2009-07-25 @ 12:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback