Så skönt med semester

Jag vill ha en ny design på den här jäkla bloggen...

Så vad har den här dagen att bjuda på då?
Började med en morgonpromenad runt Aga å sen tunnbrödmacka å kaffe.
Va nyss ner och bokade tvättid tills i morgon också. Ska ju bara vara skit väder då i vilket fall. Hoppas smhi ljuger.

Funderar på att ut och springa en vända men är rätt seg i benen. Sprang 5,5 km i går :) Va nog en engångsföreteelse.
Trodde aldrig jag skulle orka så långt men det gick. Iof rätt sakta ibland men huvudsaken att jag inte gav upp.
Ne så får det bli, en springtur nu å sen ska jag fixa mig för att åka på loppis å owe`s med mamma.

Vill ha massa saker till lägenheten. Bara lantliga gamla saker... :)

Måste säga att det är himla skönt med semester även fast det bara ska bli skit väder den här veckan å jag inte direkt har några planer alls. Känns som att man kan få ha en slappvecka å bara vara. Nästa vecka så kanske det blir Öland i stället.


Unit 6 :P

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback