Finmiddag

Äntligen är den här jobbdagen över.
Har inte sovit mycket alls i natt så är så fruktansvärt trött... fundera på att gå ut med Mille å gå och lägga mig sen.
Kul kväll. Värdelöst men så jäkla drygt att vara så trött.. blir grinig på både mig själv å så går de ut över andra... not fun.
Idag vart de klart att jag ska med jessica på kryssning iaf så nu har jag hela 1 sak inplanderad på min semester :D

Karln å jag har nyss ätit fläskfile å sallad. Lr han åt fläskfile å hundpluppar å ja sallad.
Härliit. Ne usch orkar inte skriva nått.
Moooot sängen.

/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

HEJ HEJ! för mig spelar det ingen roll bara tala om så är jag på... puss o kram

2009-06-08 @ 21:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback