Glad Midsommar :)

Glad midsommar!

Har vart ute och sprungit precis med pappa å Emil. Har till å med stretchat idag så hoppas jag slipper träningsverk i morgon. Pappa ville ut å springa i mon igen så men får se vad han säger om de i morgon ;p
Gick iaf lika bra den här gången att springa.. så kul. .
Sitter här alldeles genomsvettig, bleeeh. måste vänta på att vattnet blir varmt här uppe innan man kan duscha.
Ska bara duscha av mig en snabbis å sen ska jag låna nya fyrhjulingen å provköra den. Lite bättre än den förra tror ja :p

Igår kväll va vi till en tjärn och fiskade...
Fick inte en enda fisk!!! Emil va den enda som hade napp  men den släppte.
Jag fixa mest bara trassel på rullen å kasta över de andras linor, men så kan de gå ;p
Va lite dålig i början men sen gick de bra.

Nu ska ja duscha.
/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

HoHO!! mat i veckan? du får väl semester snart?

2009-06-21 @ 15:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback