JAG LÄNGTAR SÅ SJUKT MYCKET EFTER MIN SEMESTER NU! :)

Har inte fattat att jag snart har semester ju!!
Förens nu typ :D Förstå va himla skönt att vara helt ledig i en hel månad!!
Ååååååååå. Nästa tisdag eftermiddan kommer jag vara glaaad.

Mamma, pappa å emil har vart här  å hälsat på idag.
Bjöd på hallonpaj å vaniljsås. Tröstar mig med att när man har ont i halsen så får man äta onyttigt.
De är ju faktikst synd om mig nu... Jätte ont i halsen när jag sväljer. Bleh!
Ska lägga mig tidigt i kväll å hoppas på att jag sovit bort det tills i morgon.
Vill ju inte bli sjuk tills jag blir ledig.

Fick lönespc idag på jobbet å shit pommes vilken fin lön jag kommer få den här månaden :)
Glaad :) Ska ju på marknad på fredag i Ockelbo så kan ja allt shoppa :D Haha, blir väl på sin höjd lite brända mandlar.
Men mysigt å åka på marknad ju så de längtar ja efter.

/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

åh jag hoppas jag får min lönespec i dag ;D okej ja men lite hals ont gör ju inget hon har nyss vart fösrskyld så det gör inget.. =) är sjulkt sugen på en kycklingsallad ;D kraaaaaaaam

2009-06-24 @ 08:26:47
Postat av: Hassan Fury

Hej hej.... ja vem längtar inte till semestern? :)



ska bli så skööönt slapppa bara...



ha det bra thyran

2009-06-24 @ 16:26:38
Postat av: gabbe

jasså ja kycklingsallad har de go på depå.. men vill ni äta på hansons?? för mig spelar det inget roll. hör av er när ni har bestämt er och ska beställa. fick löne spec i dag ;D hihi kram

2009-06-24 @ 16:48:50
Postat av: Anonym

vi tackar för fikat, det smakade som vanligt utsökt pok

2009-06-25 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback