OM IDAG INTE VAR EN ÄNDLÖS LANDSVÄG

Guuuud, kan man må så här bra ?
Har vart ute å solat idag så jag bränt mig. Har bränt mig lagomt, så de är bra :)
Våga inte sola för mycket eftersom ja har ont i halsen fortfarande så åkte i väg till rusta å dollar å köpte lite sånt där bra-att-ha saker. Å sen stor shopping på Willys.

När ja kom hem tog ja brassestolen å ställde på balkongen å la mig där och sov i solen. Va inte meningen att ja skulle somna men är ju rätt lätt hänt. Vaknade å va helt tokvarm... så gick in å duscha å sen gjorde ja lite mat. Pasta och fläskfile med pepparsås å sallad. Smaka inte så himla mycket av de :/ Men mätt vart jag så.

Imon vill jag åka till en sjööö och ligga å sola. Vågar nog inte bada fören halsen är helt bra.
Pappa ringde nyss och berätta att det är 22 grader i Hämmen upp ei stugan å att de hade cyklat ner dit å grillat å badat. Fuuskit.. ja vill också. Men på onsdag åker jag och brooor upp :) Då blire myyyyys.

Tänkte bjuda på lite bilder fårn midsommar. Kolla på egen risk ;D


Eklund innan mustachen åkte av hihi, Bror å Micke vid Itjarbärstjärn.


Mickepicke, tänkte sätta ut en kontaktannons här på bloggen åt han å då tog vi en passande bild.



En förvånad Eklund...börjar bli dags

                  
Förvandlingen från Eklund till bara Pappa :)                En Tyran å Tyranmamman      (konstig min ja vet)


Lika ?


Lite fiske igen då, älskade lilla lillebror :)

         

Rolig leksak.                                   Mille kollar ut över dammen :)


/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback