CJ!

Dåå va d fridaay igen=)
Har inte orkat uppdaterabloggen nått...har så ont i ena armen/axel och då är d jobbigt åskriva på datan när man har ett tangentbord som man måste använda musklerna för att få till några bokstäver.
Men jaa, veckan har bestått av jobbsom vanligt, valbo en sväng och handla lite på ikea å idag va jag på HC.
Kan ju konstatera att de är helt värdelöst att gå dit!
Sköterskan satt bläddra i en bok och läste högt för mig om olika utslag!
De kunde inte komma fram till va d är för utslag jag har men nån blandning av pysariasis och ringorm sa dem?!Ehm?
Inget smittsamt å inget som man dirkt kan behandla.. Kul.
Antalgligen beror de på stressen sa dem..Men d kunde inte säga riktikt va de va heller så ja känns som ja lika grna kunnat struntat i att å dit.
Sen så prata ja också om att ja har ont i armen.. hrm jaa elin de kan ocksåbero på stress...JO JAG VET men vad kan ja göra åt det mer än att försöka lugna ner mig?
Fick till slut ett nummer till en sjukgymnast iaf.
Så ska ringa och boka tid nästa vecka.
Hoppas d går fooort.


Idag har jag och thomas laagat mat å haft en romantisk middag vid finbordet :D
Å nu kikar vi på Let`s dance...Hejja Magnus!!
Carl-Jan is the shit! Haha

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt tjejjen!! :-) ja har köpt den på veromoda i valbo, jaa och billig va den också 200 kr!! .. :-))

2009-03-29 @ 12:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback