Ryggbiff

Då var de söndag igen då...
Igår va det nflyttningsfest här på ballevägen. Hade riktikgt skoj å krogen va en hit för ovanlighetens skull.
Va faktikst riktikgt skoj förutom vissa undantag..vi fick dansa av oss lite :p
Mår inte ett dugg dåligt idag heller men kan ha md att göra att jag drack rätt måttligt så pluspoäng till mig.
Kommer bilder en annan dag när jag laddat ur kameran.

Däremot va vi ju hem till Gabbe å Per i fredags å hälsa på å mööös med Tindra så jag kan ju lägga upp lite bilder från då.
Sötaste lilla tjejen.






Hitta en rätt kul bild från i går på lobby ;D
Josse, Lina och jag



/E

Kommentarer
Postat av: madde

vart hittade du den där bilden ? haha

2009-03-09 @ 09:44:16
URL: http://busmaddiz.blogg.se/
Postat av: gabbe

Heej!! ååå vilken sötis ;D haha kul... hade ni roligt i lördags? ;D vart jessica full? kram

2009-03-09 @ 13:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback